Thursday, March 12, 2009

DASAR PRIVASI & DASAR KESELAMATAN

Dasar Privasi

Privasi Anda
Halaman ini menerangkan dasar privasi yang merangkumi penggunaan dan perlindungan maklumat yang dikemukakan oleh pengunjung. Sekiranya anda ingin mendaftar dan membuat transaksi atau menghantar e-mel yang mengandungi maklumat peribadi, maklumat ini TIDAK akan dikongsi bersama dengan agensi awam lain atau swasta atau mana-mana orang kecuali ia diperlukan untuk memproses permintaan atau pesanan anda dan untuk membantu penyediaan perkhidmatan yang lebih berkesan dan efektif kepada anda.
Tiada maklumat peribadi akan dikumpul semasa anda melayari laman web ini kecuali maklumat yang dikemukakan oleh anda melalui e-mel atau webmel.

Laman web ini mempunyai pautan ke laman web lain. Dasar privasi ini hanya terpakai laman web ini sahaja atau laman yang diuruskan oleh pengendali Rajamenangis sahaja. Perlu diingatkan bahawa laman web yang terdapat dalam pautan mungkin mempunyai dasar privasi yang berbeza dengan kami dan pengunjung dinasihatkan dengan tegas supaya meneliti dan memahami dasar privasi bagi setiap laman web yang dilayari, dan mengambil maklum serta tanggungjawab yang sewajarnya.

Pindaan Dasar
Sekiranya dasar privasi ini dipinda, pindaan akan dikemas kini di halaman ini.

Dasar Keselamatan

Perlindungan Data
Teknologi terkini termasuk penyulitan data adalah digunakan untuk melindungi data yang dikemukakan dan pematuhan kepada standard keselamatan tertentu oleh Google dll adalah terpakai untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan. Anda dilarang melayari laman ini jika komputer anda tidak bersih daripada pepijat, virus dan lain-lain.

Maklumbalas & Aduan

Maklum Balas
Kami amat mengalu-alukan maklumbalas anda.
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan atau aduan berkaitan Rajamenangis.com sila ajukan pertanyaan / maklumbalas tersebut melalui emel rajamenangis@gmail.com